Cookie- og privatlivspolitik

Nikon

side 1 af 16
  • Kameraer 27.10.2014

     VIP VIPLækker full-frame

    Vi har testet Nikons nye D750, der har arvet elementer fra sin dyre storebror.

  • Nikon D750
    Nyheder 24.10.2014

    Nikon rydder bordet

    Sådan næsten. D750 kom ind på en sjetteplads i en sensortest fra det ansete DxO Labs. Nu er der seks Nikon i top ti.

  • Nyheder 12.09.2014

    Første skud med Nikon D750

    Som vi skrev tidligere, er Nikon klar med spejlreflekskameraet D750, og vi har allerede fået det til test. Du kan se de første testskud her eller hente dem i fuld opløsning.

  • Nyheder 12.09.2014

    Hurtig full-frame fra Nikon

    Nyt kamera fra Nikon byder på en nydesignet sensor og hurtig autofokus.

  • Kameraer 09.09.2014

     VIP VIPTest af Nikon COOLPIX P340

    Nikons billige kompaktkamera til entusiaster er blevet opgraderet med wi-fi og en række nye automatiske funktioner. Desværre er gps-funktionen forsvundet.

  • Kameraer 09.09.2014

     VIP VIPBedste spejlreflekskamera

    Vi var stærkt imponerede over spejlreflekskameraet Nikon D810, der blæser konkurrenterne af banen med sikker autofokus og eksponering samt en god ergonomi.

  • Fotoudstyr 02.09.2014

     VIP VIPStærk zoomoptik

    Nikons nye objektiv giver et vildt zoomområde svarende til 27-450 mm på dit Nikon-spejlrefleks. Desuden er der billedstabilisering og god skarphed til en flot pris.

  • Kameraer 27.08.2014

     VIP VIPTest af Nikon COOLPIX P600

    Med et KÆMPE ZOOMOMRÅDE og en nærgrænse på kun én cm, er de fleste motiver indenfor rækkevidde med Nikon P600. Det er dog samtidig et kamera, der stiller krav til fotografen.

  • Kameraer 13.08.2014

     VIP VIPSystemkamera i miniformat

    Læs anmeldelsen af Nikon 1 S2, som er Nikons billigste spejlløse model.

  • Kameraer 12.08.2014

     VIP VIPTest af Nikon D610

    D610 er et lækkert kamera, som det er en fornøjelse at bruge. Kameraet ligger marginalt efter Canon, men er en fin start på Nikons FX-system.

side 1 af 16

Nikon kamera - hvis du er på udkik efter et Nikon kamera, så læs først vores nyheder og test af kameraer og fotoudstyr fra Nikon her: www.digitalfoto.dk/nikon

Bliv ekspert i Photoshop

Lær alt om Photoshop og Elements. En fantastisk 144 siders Photoshop-bog med de bedste kurser, over 100 professionelle tips samt CD med videokurser.
Lær alt om Photoshop
Bestil Photoshop-skolen med CD her

Gratis nyhedsbrev

Tilmeld dig vores gratis nyhedsbrev her:

Nu kan du deltage i Nordens største ...

Adgang til alt!

Bestil Digital Foto og få fuld adgang til ...

Gearguiden

Læs vores test af det sidste nye fotoudstyr, ...

Slip for irriterende kabler. De smarte ...

Canon kamera

Vi har samlet vores nyheder om og test af ...

DIGITAL FOTO | Copyright © 2010| Bonnier Publications International AS | Juridisk information | Kontakt os