Cookie- og privatlivspolitik

Nikon

side 1 af 18
  • Pdf-kurser 13.05.2015

    Stor guide til Nikon

    Få styr på Nikons mange kameraer og objektiver i denne store guide.

  • Kameraer 06.05.2015

    Test af Nikon Coolpix P900

    Med et rekord stort zoomområde på 24-2000 mm kan man fange alt fra storladen arkitektur til nærbilleder af skovens fugle, men vægten giver problemer.

  • Kameraer 05.05.2015

    Test af Nikon Coolpix AW130

    AW130 har et indbygget gps-verdenskort, der kan zoomes helt ned på gadeniveau, og her kan du både se, hvor billedet er taget, og hvilken vej kameraet pegede.

  • Kameraer 17.04.2015

    Test af Nikon D7200

    Hastigheden er røget i vejret på Nikons nye topmodel inden for APS-C-kameraer, og desuden imponerer D7200, når man skruer op for ISO-værdierne.

  • Kameraer 17.04.2015

    Test af Nikon 1 V3

    Hvis du i forvejen har Nikon spejlrefleks, så er der i øvrigt lige en ting mere, du skal have, nemlig FT-1-adapteren til 1595 kroner. Og nu bliver det sjovt!

  • Fotoudstyr 31.03.2015

    Test af Nikon AF-S NIKKOR 300mm F4.0E PF ED VR

    Nikons nye teleobjektiv på 300 mm og blænde F4.0 er 700 gram lettere og syv cm kortere end den gamle tele med samme brændvidde. Det kan lade sig ...

  • Nyheder 27.03.2015

    Nyt Nikon og en pose penge

    Opgrader dit Nikon D800 til D810 i fotobutikken Photografica, og få 10.000 kroner med i handelen.

  • Kameraer 10.03.2015

    Test af Nikon D5500

    En berøringsfølsom og fleksibel skærm, gør Nikons nye spejlreflekskamera til en leg at fotografere med, både når man vil skyde fra alternative vinkler, og når man vil stille fokus.

  • Nyheder 02.03.2015

    Nikon uden filter

    Nikons D7200 er ny topmodel for mærkets APS-C-kameraer. Det kommer uden et anti-alias-filter og har hvide pixels i skærmen.

  • Nikon D810A
    Nyheder 10.02.2015

    Nikon forkæler stjernefotografer

    Nikon D810A er det første DSLR-kamera i full-frame-format, der er specialudviklet til astrofotografering.

side 1 af 18

Nikon kamera - hvis du er på udkik efter et Nikon kamera, så læs først vores nyheder og test af kameraer og fotoudstyr fra Nikon her: www.digitalfoto.dk/nikon

Ur med videokamera!

Fang motivet med et snuptag! Du har altid kameraet lige ved hånden med dette smarte video-ur. Kameraet er skjult i dit armbåndsur.
Optag video - billeder eller lyd med et snuptag
Se en video af uret

Fordelszonen!


Nu får alle vores læsere adgang til eksklusive videoer, lyntips, kurser, programmer og testbilleder samlet i vores spritnye Fordelszone.

Besøg Fordelszonen

Gratis nyhedsbrev

Tilmeld dig vores gratis nyhedsbrev her:

Få masser af hjælp til blandt andet Photoshop ...

Adgang til alt!

Bestil Digital Foto og få fuld adgang til ...

Gearguiden

Læs vores test af det sidste nye fotoudstyr, ...

Bliv ekspert i Photoshop, Elements og Lightroom

Lær alt om Photoshop og Elements. Ny og stor ...

Canon kamera

Vi har samlet vores nyheder om og test af ...

DIGITAL FOTO | Copyright © 2010| Bonnier Publications International AS | Juridisk information | Kontakt os | Nyhedsbrev