Cookie- og privatlivspolitik

kameraskolen

side 1 af 2
  • Fototeknik 26.12.2014

    Knappen du aldrig bruger

    De færreste benytter eksponeringslåseknappen, men den er uundværlig, når først du har opdaget, hvad den kan.

  • Fototeknik 15.12.2014

    Styr på optageprogrammer

    Skal du vælge Auto, et motivprogram, blændeprioritet eller manuelt program? Det får du svar på her.

  • Fototeknik 15.12.2014

    Styr på lukkertiden med blitz

    I dette afsnit af Kameraskolen går vi tæt på kameraets lukkergardiner. De er fx vigtige at synkronisere korrekt med blitzen, for at få veleksponerede billeder.

  • Histogram 15.12.2014

    Opnå den helt rigtige lysbalance

    Når eksponeringen skal være helt perfekt, kan du ikke stole på kameraets skærm.

  • Fototeknik 14.10.2014

    Få flottere farver og lys

    Med en smart funktion i kameraet kan du meget nøjagtigt tilpasse, hvordan farver og lys skal tage sig ud i det færdige billede. Her kan du se, hvordan du gør.

  • Bracketing 23.09.2014

    Styr på lyset med bracketing

    Når du ikke kan stole på kameraets lysmåler, sikrer funktionen bracketing, at du altid rammer plet. Den tager nemlig flere eksponeringer af samme motiv.

  • Kameraskolen - lær alt om dit kamera og optageteknik
    Fototeknik 22.09.2014

    Kameraskolen

    Lær, hvordan du får mest muligt ud af dit kamera med vores kameraskoler. Se skolerne i denne e-bog og bliv ekspert på dit kamera.

  • Portræt-foto 05.09.2014

    Endnu flottere portrætter

    Ved hjælp af en smart funktion får du flot oplyste portrætter.

  • Histogram 03.09.2014

    Opnå den helt rigtige lysbalance

    Når eksponeringen skal være helt perfekt, kan du ikke stole på kameraets skærm. Ved hjælp af histogrammet er du sikker på altid at få den perfekte belysning.

  • Lys 21.07.2014

    Sikker eksponering hver gang

    Ved hjælp af funktionen eksponeringskompensation kan du tage kontrol med eksponeringen, når lysmåleren driller.

side 1 af 2

Årets bedste tilbud

Få 2 numre af Digital FOTO + Bluetooth-hovedtelefoner! Du sparer 713,90 kroner og får adgang til et væld af online-fordele!
årets bedste tilbud!
Læs mere her

Fordelszonen!


Nu får alle vores læsere adgang til eksklusive videoer, lyntips, kurser, programmer og testbilleder samlet i vores spritnye Fordelszone.

Besøg Fordelszonen

Gratis nyhedsbrev

Tilmeld dig vores gratis nyhedsbrev her:

Nikon kamera

Vi har samlet alle vores nyheder, test, ...

Fordelszonen - en ny læserservice!

Et nyt online-univers fyldt med videoer, ...

GoPro HERO4 kamera

Hvad er et GoPro kamera? Er de vandtætte? Kan ...

Adgang til alt!

Bestil Digital Foto og få fuld adgang til ...

Følg Digital Foto på Facebook

Spændende nyt fra fotografiets verden hver dag.

Canon kamera

Vi har samlet vores nyheder om og test af ...

DIGITAL FOTO | Copyright © 2010| Bonnier Publications International AS | Juridisk information | Kontakt os | Nyhedsbrev