I øjeblikket kan enkelte brugere opleve problemer med at hente indhold eller logge ind i Fordelszonen. I stedet for at logge ind eller åbne et bestemt stykke indhold, kan du støde på en "Fejl 520" på hjemmesiden.
Fejlen opstår ofte i forbindelse med login, men kan også periodisk vises, selv om man ikke er logget ind.
Er du også ramt af denne fejl? Så får du her 3 tips, der sandsynligvis kan fjerne fejlen.
Sådan løser du 520-fejlen
Problemerne med fejl 520 skyldes de cookies, som gemmes på din pc, når du besøger Fordelszonen.
Indtil fejlen er løst kan du selv gøre 3 ting for at slippe uden om problemerne:
1: Slet cookies i din browser.
Her kan du se, hvordan du sletter cookies i de mest udbredte browsere:
Sådan sletter du cookies i Apple Safari
Sådan sletter du cookies i Google Chrome
Sådan sletter du cookies i Microsoft Edge
Sådan sletter du cookies i Mozilla Firefox
2: Besøg Fordelszonen i Incognito-tilstand.
Når du åbner browserens menu og vælger såkaldt Incognito-tilstand, styrer din browser uden om de cookies, der ellers kan give problemer.
3: Prøv med en anden browser – fx Microsoft Edge eller Safari.
Ofte vises 520-fejlene kun i én browser, selv om du har flere installeret på pc'en. Så hvis du normalt bruger Google Chrome-browseren, kan du i stedet prøve med Microsoft Edge, der er installeret i Windows, eller Safari på Mac.
Har du stadig problemer?
Virker de tre løsninger ikke for dig, skal du tage fat i vores kundeservice, der vil forsøge at hjælpe dig videre, så du igen kan logge ind i Fordelszonen og hente programmer.
Du kan skrive til kundeservice på denne adresse: