Fejlmeddelelse på computer

Får du en fejlmeddelelse i Fordelszonen?

Enkelte læsere oplever i øjeblikket problemer med at logge ind i Fordelszonen. Se, hvordan du kan løse det.

4. oktober 2022

I øjeblikket kan enkelte brugere opleve problemer med at hente indhold eller logge ind i Fordelszonen. I stedet for at logge ind eller åbne et bestemt stykke indhold, kan du støde på en "Fejl 520" på hjemmesiden.

Fejlen opstår ofte i forbindelse med login, men kan også periodisk vises, selv om man ikke er logget ind.

Er du også ramt af denne fejl? Så får du her 3 tips, der sandsynligvis kan fjerne fejlen.

Sådan løser du 520-fejlen

Problemerne med fejl 520 skyldes de cookies, som gemmes på din pc, når du besøger Fordelszonen.

Indtil fejlen er løst kan du selv gøre 3 ting for at slippe uden om problemerne:

1: Slet cookies i din browser.

Her kan du se, hvordan du sletter cookies i de mest udbredte browsere:

Sådan sletter du cookies i Apple Safari

Sådan sletter du cookies i Google Chrome

Sådan sletter du cookies i Microsoft Edge

Sådan sletter du cookies i Mozilla Firefox

2: Besøg Fordelszonen i Incognito-tilstand.

Når du åbner browserens menu og vælger såkaldt Incognito-tilstand, styrer din browser uden om de cookies, der ellers kan give problemer.

3: Prøv med en anden browser – fx Microsoft Edge eller Safari.

Ofte vises 520-fejlene kun i én browser, selv om du har flere installeret på pc'en. Så hvis du normalt bruger Google Chrome-browseren, kan du i stedet prøve med Microsoft Edge, der er installeret i Windows, eller Safari på Mac.

Har du stadig problemer?

Virker de tre løsninger ikke for dig, skal du tage fat i vores kundeservice, der vil forsøge at hjælpe dig videre, så du igen kan logge ind i Fordelszonen og hente programmer.

Du kan skrive til kundeservice på denne adresse:

[email protected]

Læs også

MÅSKE ER DU INTERESSERET I ...