Fejlmeddelelse på computer

Får du en fejlmeddelelse i Fordelszonen?

Enkelte læsere oplever i øjeblikket problemer med at logge ind i Fordelszonen. Se, hvordan du kan løse det.

4. oktober 2022

I øjeblikket kan enkelte brugere opleve problemer med at hente indhold eller logge ind i Fordelszonen. I stedet for at logge ind eller åbne et bestemt stykke indhold, kan du støde på en "Fejl 520" på hjemmesiden.

Fejlen opstår ofte i forbindelse med login, men kan også periodisk vises, selv om man ikke er logget ind.

Er du også ramt af denne fejl? Så får du her 3 tips, der sandsynligvis kan fjerne fejlen.

Sådan løser du 520-fejlen

Vores teknikere arbejder på højtryk for at løse problemerne med fejl 520, der skyldes de cookies, som gemmes på din pc, når du besøger Fordelszonen.

Indtil fejlen er løst kan du selv gøre 3 ting for at slippe uden om problemerne:

1: Slet cookies i din browser.

Det gør du typisk ved at gå ind i browserens indstillinger og vælge Ryd browserdata.

2: Besøg Fordelszonen i Incognito-tilstand.

Når du åbner browserens menu og vælger såkaldt Incognito-tilstand, styrer din browser uden om de cookies, der ellers kan give problemer.

3: Prøv med en anden browser – fx Microsoft Edge eller Safari.

Ofte vises 520-fejlene kun i én browser, selv om du har flere installeret på pc'en. Så hvis du normalt bruger Google Chrome-browseren, kan du i stedet prøve med Microsoft Edge, der er installeret i Windows, eller Safari på Mac.

Har du stadig problemer?

Virker de tre løsninger ikke for dig, skal du tage fat i vores kundeservice, der vil forsøge at hjælpe dig videre, så du igen kan logge ind i Fordelszonen og hente programmer.

Du kan skrive til kundeservice på denne adresse:

[email protected]

Læs også

MÅSKE ER DU INTERESSERET I ...